Autotest: uutmoodi Volkswagen Amarok – jõukam keskklass, rõõmusta?

Autor: Karl-Eduard Salumäe • 7. juuli 2024
Ainult tellijale
Jaga lugu
Uue põlvkonna Volkswagen Amarok oskab põhilist „kastikavärki“ – see tähendab koormat ja/või käru vedada ja maastikul mütata – kõigiti hästi. Iseküsimus on küll, kui palju Amarokke karmi töö tegemiseks ostetakse. Eelmisest mudelist kujunes tänu pikapi kohta rafineeritud sõiduomadustele pigem auto jõukamasse keskklassi kuuluvale inimesele, kel aeg-ajalt vaja paati või krossitsiklit transportida vmt teha.
Autor: Andras Kralla

Volkswageni pikap on nüüd tegelikult Ford. Nii heas kui halvas, kirjutab autoga proovisõitu teinud autoajakirjanik Karl-Eduard Salumäe.

Viktoriini küsimus! Millist olulist osa jagab uue põlvkonna Volkswagen Amarok märtsikuus kaanestaaritsenud Ford F-150ga?

Õige vastus: Fordi tervelt 10käigulist automaatkasti.

Selle põhjus seisneb mõistagi asjaolus, et „kesta all“ ongi uus Amarok tegelikult Ford, liiginimega Ranger. Mõlemad valmivad Fordi tehases kaugel Lõuna-Aafrikas. Ford Rangeril jälle kasutatakse sama käigukasti mis ameerikalike mõõtmetega pikapil F-150.

Kulude kokkuhoid on mängu nimi. Volkswageni ja Fordi ühise arendustöö tulemusena sulavad tehniliselt ühte veel kaubikud Transporter ja Transit ning klassi võrra väiksemad tarbesõidukid Caddy ja Tourneo Connect.

Ja kuidas too hulkastmeline ülekanne ka töötab? Tõttöelda üpris veidralt.

Mitte just tugevaim külg

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus

Vormista Lääne-Virumaa Uudiste digitellimus ja saad:

  • Ühe tasuta lisakasutaja
  • Ligipääsu kogu tasulisele sisule
  • Kord nädalas ilmuva uudiskirja

Tellimust saab katkestada kuni kaks tööpäeva enne järgmist maksetähtaega

Kas tahad alati teada, kui Lääne-Virumaa Uudistes sel teemal kirjutatakse? Kasuta Minu Lääne-Virumaa funktsiooni ja vali märksõnad, mida oma personaalses uudiskirjas näha tahad.

Vaata veel

Liitu uudiskirjaga ja oledki kursis, mis Lääne-Virumaal toimub

Jaga meiega huvitavat infot!