Tänasest hakkavad maanteedel kehtima talvised piirkiirused
Teisipäeval, 19. novembril hakatakse Eesti riigiteedel eemaldama suvise suurima lubatud sõidukiiruse 110 km/h liiklusmärke ning kehtima hakkavad talvised madalamad piirkiirused. Ilmaolud on muutunud talviseks ning teedel on libeduseoht.
Paljudel lõikudel hakkab suvise piirkiiruse asemel kehtima tavapärane kiirus 90 km/h.
Foto: Mailiis Ollino / Scanpix
2 + 1 ja teatud 2 + 2 teede lõikudel jääb kiiruspiiranguna kehtima 100 km/h. Suurem kiirus kehtestatakse neis kohtades, kus liikluskeskkond on selleks valmis. Neil lõikudel, kus on suurem oht metsloomade ja jalakäijate õnnetusteks, jäetakse talveks kiirus 90 km/h. Muutuva teabega liiklusmärkidega teelõikudel kehtestatakse suurimaks lubatud sõidukiiruseks kuni 110 km/h valgel ajal heade sõidutingimuste korral.
Tänapäeval leiab ajakirjandusest ikka aeg-ajalt reisikirju ja neid leidus ka 95 aasta eest. Virulane avaldas 9. novembril 1929 ühe isemoodi ülevaate autoreisist Rakverest Peipsi äärde.
Porsche 911 Turbo sai 50, Jeremy Clarksoni poolt maailma parimaks ristitud tee niisamuti. Ainult üks juubilar suudab täita kuulsusega kaasnevaid kõrgeid ootusi.
Üheksa aastat müügil olnud ja kaks mudelivärskendust läbi teinud neljanda põlve Mazda MX-5 võlu ajas kasvab, mitte ei kahane. Automaailm vajab niisugust neljarattalist rohkem kui kunagi varem.
15 aastat kestnud keskpankade rahapoliitika tagajärjel ei ole meil enam vabu kapitaliturge ning kogu globaalne majanduskasv tuleneb võlakoorma suurenemisest, mitte tootlikkuse kasvust. See jätkusuutmatu kasv lõpeb peagi väga suure kollapsiga, kirjutab Soome majandusteadlane Tuomas Malinen.