Kolm aastat tagasi tegutsema hakanud Eesti ainus nišiparfüümi tootja T-Perfume omanik Tony Veiler rääkis, et on ettevõtjana astunud mitmeid kordi ämbrisse.
“Kui ma lõin selle firma, siis ma ikkagi mõtlesin selle peale, et ma tahan luua parfüüme,” sõnas Veiler Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Lõhnakunstnik lisas, et parfüümide loomine on tema prioriteet ning ei kujutanud ette, et peab tõsiselt äriga tegelema hakkama.
“Seal on terve rida – nagu öeldakse – veealuseid kive, ja ma vaatan neid mõnikord sellise näoga “noh, kus kohast sina siia nüüd said”,” rääkis Veiler. “Eks ma kolistan neid ämbreid ikkagi piisavalt tugevasti.”
Parfüümilooja tõdes läbi nalja, et ei tea, kaua koostööpartneritel närve jätkub temaga hakkama saada.
Lisaks rääkis Veiler, mis on üldse nišiparfüüm, miks parfüüm oluline on, kuidas nišiparfüüme luuakse, mida lõhnad tema jaoks tähendavad ning kuidas tema äriteekond on möödunud.
Tony Veilerit intervjueeris Aivar Hundimägi.
Foto autor: Sander Ilvest/Postimees/Scanpix Baltics
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.