Hambaravi sektori juhtide küsitlusest selgub, et kiiret kasvu prognoositakse küll toote ja teenuse hinnale, kuid müügitulu sellest ei tõuse. Hambaravi pealt asutakse taas kokku hoidma, rääkis Äripäeva konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.
“Patsiendid muutuvad ettevaatlikuks ja valivaks. Nagu üks arst ütles, siis selleks, et hambaid kasutada, peab ka süüa olema,” põhjendas Kõiv, miks müügitulu jääb paigale.
2020. aasta müügitulu kasv oli sektoris 2,6%, möödunud aastal aga 21,9%. “Möödunud aasta kasvu üle rõõmustades tasuks mõelda, et kui võtame keskmise kahe aasta pealt, on tulemus 12,2%. See tähendab, et sektorisse pole tulnud raha juurde, vaid tehti ära tööd, mis koroona ajal edasi lükati,” kommenteeris Kõiv müügitulu näilise kasvu põhjuseid.
Lisaks hambaravi sektori seisukorrale tutvustab Sigrid Kõiv hommikuprogrammis ka telekommunikatsiooni aastaraportit. Hommikuprogrammi juhib Simo Sepp.
Foto: Eiko Kink.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.