"Kuna Lidli sortiment on pigem piiratud ja hästi fokusseeritud peamistele toiduainetele, siis võivad kliendid teha ostud seal kaupadele, kus nad näevad kõige rohkem säästu," rääkis Rimi Eesti ostujuht Talis Raak konkurendist.
"Aga ülejäänud oma ostukorvi komponendid, mida nad sellest ketist ei leia, otsitakse muudest poekettidest," kirjeldas Raak olukorda, mille hinnatõus on kaasa toonud ka üldiselt. Inimesed valivad, mida kust kohast osta.
Statistikaameti andmetel kallinesid kaubad detsembris aastaga 19,7%. Kuidas on kallinenud hinnad muutnud poekülastaja ostukorvi, kuidas inflatsioon mõjutab konkurentsi poekettide vahel ning kuidas kauplused kliente kohale meelitavad – nendele küsimustele kuuleb vastuseid lähemalt podcastist. Talis Raakiga rääkis ajakirjanik Romet Toomas Tiitsaar.
Foto autor: Raul Mee/Äripäev
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.