Kaheksa omanäolist valimisreklaami - millised on kehvad ja millised ägedad
Tallinna ülikooli reklaami ja imagoloogia eriala tudengid analüüsisid Lääne-Virumaa valimisreklaame ning andsid kaheksale reklaamile hinnangu. Millised reklaamid töötavad kõige paremini ja millised on allapoole igasugust arvestust?
Milline valimisreklaam on maitsekas, kõnetab noori ja kutsub valima?
Foto: Mati Metsjõe
Reklaamide valikul jätsime kõrvale igasugused poliitilised eelistused ja valimislubadused ning tegime valiku puhtalt visuaalset mitmekesisust arvestades. Samuti osutusid valituks mõned reklaamid, mille esitlus oli teistest silmnähtavalt erinev.
15 aastat kestnud keskpankade rahapoliitika tagajärjel ei ole meil enam vabu kapitaliturge ning kogu globaalne majanduskasv tuleneb võlakoorma suurenemisest, mitte tootlikkuse kasvust. See jätkusuutmatu kasv lõpeb peagi väga suure kollapsiga, kirjutab Soome majandusteadlane Tuomas Malinen.