Rakvere teatris algasid 85. juubelihooaja esimese uuslavastuse „Klaaslaps” proovid. 2016. aastal ilmunud samanimeline dokumentaalromaan raputas oma siiruse ja otsekohesusega, puudutades teemasid, millest keegi ei söandanud valju häälega rääkida.
- “Klaaslapse” autor Maarja Kangro. Pildinurka on jäänud ka teose dramatiseerija ja lavastaja Urmas Lennuk. Foto: Kristo Kruusman
Dramatiseerija ja lavastaja Urmas Lennuki sõnul teos lausa karjus lavalepääsu järele. „Maarja Kangro romaan pole kirja pandud siidkinnastes. Ta ei kisu midagi alasti, vaid lihtsalt jätab selle peitmata, mida on tegelikult meil kõigil vaja teada. See kõik on elu osa ja me peame lihtsalt sellega koos elama. Sama siiralt ja ausalt ning haletsuseta, nagu autor seda oma romaanis teeb,” lausus Lennuk ja lisas: „Elu ei muutu sellest ilusamaks, kui me ta meigiga katame, lokid pähe rullime ja pilgu kõrvale pöörame.”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
16-19-aastaste noorte kirjutamiskonkursil pälvis esikoha Ronja Taluniku arvustus „Soola puhudes ei tohiks pipraga peale virutada”, mis on terane ja kujundlik analüüs Taavi Tõnissoni lavastusele „Metamorfoos”.
Üllar Saaremäe on saanud veidi üle aasta poliitiku ametist prii olla ning mees naudib teatri tegemist täie rinnaga.
Juulis toimuva rahvusvahelise teatrifestivali Baltoscandal ametlik esitlus toimus sel korral Rakvere Triinu lasteaias.
Teisipäeval kohtus Rakvere teatris esimest korda rahvusvahelise koostöölavastuse „Reekviem unistusele” trupp.
Autoomanikud jälgivad kõhedusega kalendrit: aeg muudkui tiksub esimese jaanuari poole. Ei, kõhe pole mitte seepärast, et jälle peab uue aasta lubadusi andma, vaid 01.01.2025 jõustub Eestis automaks. Nii mõnigi meist lootis, et see maks jääb tulemata ja pigistas silma kinni iga kord, kui sellise pealkirjaga uudist nägi. Enam pole mõtet.