Karepa sadam kasvab tasapisi, täpselt nii nagu rahalisi vahendeid leitakse. Järgmiseks on plaanis parkimisala ja juurdesõidutee väljaehitamine.
- MTÜ Karepa Kalasadam eestvedajaks on Eesti Betooniühingu tegevjuht Toomas Vainola. Foto: Raul Mee
“Kuna meil ehitustööd alles käivad, ei ole me ka suurt reklaami teinud,” rääkis MTÜ Karepa Kalasadam eestvedaja Toomas Vainola. Sellele vaatamata on sadam huviliste poolt leitud ja üha aktiivsemas kasutuses. Paadikohad on küll jagatud MTÜ liikmetele, sest nemad on sadama ehituseks ka oma rahakotid alla pannud, kuid slippi paadi merrelaskmiseks saavad tasuta kasutada kõik soovijad. Ja soovijaid on, kinnitas möödunud suvehooaeg.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Täna kell 12 läheb Äripäeva raadios eetrisse esimene saade sarjast „Virupärane ettevõtlus“.
Vergi sadamas asuv restoran Wirkes sündis 27. mail kaks aastat tagasi, kui Kelli Suigusaar (26) asutas samanimelise ettevõtte.
Tulevikus suuremad laevad ja rohkem laohooneid
Kunda sadama edasiarenduse detailplaneering annab suunised, kuidas laiendada sadamat ja ehitada uued hooned nii, et avaneks võimalus vastu võtta rohkem ja suuremaid laevu.
Kunda sadam on algatanud tegevuse laiendamiseks detailplaneeringu, et järgmise majanduskasvu ajaks olla valmis uuteks investeerimisprojektideks.
15 aastat kestnud keskpankade rahapoliitika tagajärjel ei ole meil enam vabu kapitaliturge ning kogu globaalne majanduskasv tuleneb võlakoorma suurenemisest, mitte tootlikkuse kasvust. See jätkusuutmatu kasv lõpeb peagi väga suure kollapsiga, kirjutab Soome majandusteadlane Tuomas Malinen.