Maris Nõgu: naeratav teeninduskogemus – mis see on ja kuidas selleni jõuda?

Autor: Maris Nõgu • 9. juuli 2021
Ainult tellijale
Jaga lugu

Ühiskond ei hinda ega väärtusta turismi- ja restoraniharidust piisavalt, ometi soovime kogeda naeratuse saatel meeldivat teeninduselamust, mõtiskleb Ettevõtluskõrgkool Mainori turismi- ja restoraniettevõtluse eriala juht Maris Nõgu.

Ettevõtluskõrgkool Mainori turismi- ja restoraniettevõtluse eriala juht Maris Nõgu
Autor: Erakogu

Kuuleme ikka ja jälle kurtmist, kuidas spetsialistid on sunnitud pidevalt ümber õppima ja taas uuega kohanema. Millist mõju avaldab katkematus tööringi rattas rähklemine turismi- ja restoraniettevõtlusele? Eelkõige aga kliendile, kes soovib ju endiselt väljas käia – nautida head-paremat ning kogeda seejuures naeratuse saatel teeninduselamust. Vahet pole, kas ta soovib kõike seda kolmapäeval kell 20 õhtusöögil, pühapäevalõunasel brunch’il või hoopis öisel klubikülastusel.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus

Kas tahad alati teada, kui Lääne-Virumaa Uudistes sel teemal kirjutatakse? Kasuta Minu Lääne-Virumaa funktsiooni ja vali märksõnad, mida oma personaalses uudiskirjas näha tahad.

Vaata veel

Meie koostööpartneriteks on

Liitu uudiskirjaga ja oledki kursis, mis Lääne-Virumaal toimub

Jaga meiega huvitavat infot!