Tesla on mu portfellis teiste kasvuaktsiatega võrreldes kängu jäänud ja nii olen ma otsustanud selle positsiooni täna USA börsi avanedes kõvema kasvuaktsia, Nvidia, vastu vahetada, kirjutab Investor Toomas.
Miks mu kannatus Teslaga katkes? Eks kogenud investorina tean ma väga hästi, et kasvuettevõtetel on paremaid ja halvemaid aegu ja liiga kiirelt ei tasu püssi põõsasse visata. Pidasin Teslat hoides vastu 2022. aasta karuturu ja sain 2023. aastal Teslalt 100% tõusu, kuid praegu näen, et sellest luuavarrest pole mõtet uut pauku lähiaastatel oodata. Nimelt et aru saada, mis võib ettevõtet ees oodata, hoian ma lisaks igakuistele kvartalitulemustele silma peal ka ettevõtte tulevikuprognoosidel ning sündmustel, mis juba praegu tulemustele mõju võivad avaldada.
Mul ei ole portfellis ei Merko ega Nordeconi aktsiaid, kuid ma jälgin neid kahte ettevõtet tähelepanelikult, sest need on minu jaoks omamoodi Eesti majanduse baromeetrid, kirjutab Investor Toomas.
Eelmise aasta roheline tõusulaine kandus üle ka uude aastasse, mis tõi mulle juurde kena portsu raha. Oli tegus kuu täis tehinguid, kirjutab Investor Toomas oma jaanuarikuu investeeringute ülevaates.
Soodsaim Tesla muutus mudeliuuendusega ühekorraga veelgi teslalikumaks ja nn traditsiooniliste automarkide toodangule sarnasemaks, kirjutab proovisõitu teinud autoajakirjanik Karl-Eduard Salumäe.
Autoomanikud jälgivad kõhedusega kalendrit: aeg muudkui tiksub esimese jaanuari poole. Ei, kõhe pole mitte seepärast, et jälle peab uue aasta lubadusi andma, vaid 01.01.2025 jõustub Eestis automaks. Nii mõnigi meist lootis, et see maks jääb tulemata ja pigistas silma kinni iga kord, kui sellise pealkirjaga uudist nägi. Enam pole mõtet.