Samal ajal kui autod meie silme all kiiresti muutuvad, näivad mootorrattad veerevat üsna vanaviisi, ent väline mulje on petlik. Lähemal vaatlusel ilmneb, et ka kaherattaline maailm pole enam endine. Suunda mudivad hiinlased, retro ja elekter.
Seekordse Helsingi motomessi üks tõmbenumbreid - Kawasaki Ninja 7 Hybrid. Foto: Messukeskus/MP24
Põhja-Euroopa suurimal B2C tsiklimessil MP24 Helsingi Messikeskuses olid veebruari alguses kõik põhitegijad taas rivis: Jaapani nelik – Honda, Suzuki, Kawasaki, Yamaha; BMW, Harley-Davidson, Triumph, Indian, KTM, Husqvarna …
"Paljud on küsinud, et mida sa siis päriselt teed, aga mul ongi mitu mütsi, mida ma kannan. Kõige paremini meeldib öelda, et ma olen rööprähkleja, kes teeb palju, ütleb Tapalt pärit laulja, ilmateadustaja, näitleja Siret Tuula.
Triin Lille nimi ei vaja motoinimestele tutvustamist. Kõik, kellele ilmakuulus bränd Yamaha tuttav, teavad, et Maarjamaal kannab selle edu eest hoolt just tema. Valdkonda süvitsi sukeldus naine aga pärast suurt isiklikku kaotust ning tragöödiat.
15 aastat kestnud keskpankade rahapoliitika tagajärjel ei ole meil enam vabu kapitaliturge ning kogu globaalne majanduskasv tuleneb võlakoorma suurenemisest, mitte tootlikkuse kasvust. See jätkusuutmatu kasv lõpeb peagi väga suure kollapsiga, kirjutab Soome majandusteadlane Tuomas Malinen.