Jaapanlaste kombed toovad kaasa mitmeid probleeme, tulemuseks paras Segasummasuvila.
Foto: Reuters/Scanpix
Seekordses saates "Obskuurne majandus" räägiti Jaapani ühiskonna ühest murest, alkoholi tarvitamisest. Selgub, et paljudel jaapanlastel on kombeks pärast tööd baari minna ja end täis juua. See toob omakorda kaasa mitmeid probleeme. Kui siia otsa liita jaapanlaste armastus analoogtehnoloogiate vastu, on tulemuseks paras Segasummasuvila. Kuula lähemalt minisaatest "Obskuurne majandus"!
Suurbritannia meretagune ala Anguilla ning mikroriik Tuvalu teenivad igal aastal korralikku tulu oma domeeni pealt, selgub seekordses “Obskuurse majanduse” saates.
Võimalus sõpradega aega raisata on uus staatuse sümbol, rääkis brändistrateegia konsultant ja Melbourne ärikooli lektor Eugene Healy. Aeg on muutunud luksuskaubaks, seega tõeline luksus on seda raisata.
Väga kahju, aga ma pean seda saadet tutvustama üpris nõmeda klišeega, mis kõlab nii: kes meist poleks mõelnud, et võiks ära elada mitte midagi asjalikku tehes ja raha tuleb.
15 aastat kestnud keskpankade rahapoliitika tagajärjel ei ole meil enam vabu kapitaliturge ning kogu globaalne majanduskasv tuleneb võlakoorma suurenemisest, mitte tootlikkuse kasvust. See jätkusuutmatu kasv lõpeb peagi väga suure kollapsiga, kirjutab Soome majandusteadlane Tuomas Malinen.