Grilltoodete müük teeb jaanide ajal korraliku hüppe ülesse
Rakvere lihatööstuse grilltoodete müük tõuseb jaanide ajal üle kahe korra. Marinaadis grill-lihade ja šašlõkkide müük kasvab jaaninädalal lausa 160 protsenti.
Viiendat aastat uurib Kantar Emor, millised on Eesti inimeste meelepärasemaid brändid toidu- ja joogikategoorias. Brändide üldedetabeli tipust taandunud maiustuste lipulaev Kalev püsib toidubrändide valdkonnas kindlalt esikohal. Lihasektori liider Rakvere ‒ on samuti mullust positsiooni hoidnud.
15 aastat kestnud keskpankade rahapoliitika tagajärjel ei ole meil enam vabu kapitaliturge ning kogu globaalne majanduskasv tuleneb võlakoorma suurenemisest, mitte tootlikkuse kasvust. See jätkusuutmatu kasv lõpeb peagi väga suure kollapsiga, kirjutab Soome majandusteadlane Tuomas Malinen.