Eesti ostjad planeerivad oste, käivad vähem kauplustes ja ostavad rohkem veebipoest
Pandeemia muutis Eesti elanike ostuharjumusi. Turu-uuringufirma NielsenIQ tõdeb, et alates piirangute algusest kasvas veebikaubanduse populaarsus, füüsilistesse kauplustesse minnakse harvem ja seal viibitakse vähem aega.
Märgatavalt sagedamini planeeritakse oste pikemaks ajaks ja ostetakse rohkem, kirjutab kaubandus.ee. Pandeemia tõttu lühenenud reisimarsruudid kasvatasid väikeste kaupluste tähtsust.
15 aastat kestnud keskpankade rahapoliitika tagajärjel ei ole meil enam vabu kapitaliturge ning kogu globaalne majanduskasv tuleneb võlakoorma suurenemisest, mitte tootlikkuse kasvust. See jätkusuutmatu kasv lõpeb peagi väga suure kollapsiga, kirjutab Soome majandusteadlane Tuomas Malinen.