• 19.12.21, 14:04

Ehitajad: riigiteede remondivõlg kasvab sadades miljonites

Eestis tuleks teedevõrku suunata iga aasta üle 300 miljoni euro ning 700 miljonit on juba varem aastatega puudu jäänud, järgnevatel aastatel näitab eelarvekava aga remondivõla lisandumist veel sadades miljonites eurodes.
Teid on Eestis nii palju, et ainuüksi riigiteede remont vajab 200 miljonit aastas, arendamist 130 miljoni jagu juurde. Riigieelarves nii suuri summasid ei ole.
  • Teid on Eestis nii palju, et ainuüksi riigiteede remont vajab 200 miljonit aastas, arendamist 130 miljoni jagu juurde. Riigieelarves nii suuri summasid ei ole. Foto: Andras Kralla
„Reaalsus on see, et kui 2021. aastal oli riigi teedevõrgu säilitamiseks ja arendamiseks teehoiukava järgi kokku 244 miljonit eurot, siis 2022. aastal langeb sama summa teehoiukava kohaselt 206 miljoni euroni ning sealt edasi aastatel 2023 ja 2024 juba 149 miljoni euroni," ütles Eesti Taristuehituse Liidu tegevjuht Tarmo Trei.

Seotud lood

Uudised
  • 29.11.21, 11:57
Vaata, kus tulevad maakonnas uuel aastal suuremad teetööd
Suurematest teeehitustöödest on järgmisel aastal transpordiametil Lääne-Virumaal plaanis teha taastusremonti neljal lõigul, pindamistöid kokku 170 kilomeetril, kogu teekatendi vahetust 8,4 kilomeetril ning remonti läheb ka üks sild.
Uudised
  • 28.09.21, 04:12
Edetabel: millises vallas rajati enim tolmuvabu teid
Milline Lääne-Virumaa vald panustas tänavu enim teedeehituses tolmuvabade teede rajamisse ning kui palju rajati mustakattega teid maakonnas kokku.
Uudised
  • 04.12.21, 11:52
TOP10 – selgusid Eesti kõige siledamad tänavu ehitatud teed
Eesti suurim teedeala ekspertiisibüroo, riigiettevõte AS Teede Tehnokeskus kuulutas selle aasta teekvaliteedi mõõtmiste põhjal “Tasane tee 2021” auhinna võitjad. Millised tänavu ehitatud teed Eestis on kõige siledamad?
Uudised
  • 05.10.21, 13:43
Tapale tuleb Eesti esimene rehviplokkidest tee
Tapal valmib järgmise aasta juunikuus Eesti esimene rehviplokkidest tee, mis lõpetab ära vanarehvide käitlemise probleemi. Mujal maailmas, nagu Soomes, Rootsis, Ühendkuningriigis ja Ameerika Ühendriikides, on antud tehnoloogia juba kasutuses ligi 20 aastat. Nüüd kasutatakse sarnast lahendust ka Eestis Läpi–Ojaküla tee rekonstrueerimisel, mis on ligipääsutee kaitseväe keskpolügoonile.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.24, 10:55
Kuidas poliitikud ja keskpankurid on viinud meid kuristiku äärele
15 aastat kestnud keskpankade rahapoliitika tagajärjel ei ole meil enam vabu kapitaliturge ning kogu globaalne majanduskasv tuleneb võlakoorma suurenemisest, mitte tootlikkuse kasvust. See jätkusuutmatu kasv lõpeb peagi väga suure kollapsiga, kirjutab Soome majandusteadlane Tuomas Malinen.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Lääne-Virumaa Uudised esilehele