Obskuurne majandus: Coca-Cola tegi sajandi turundusfopaa

Autor: Linda Eensaar • 16. august 2022
Ainult tellijale
Jaga lugu
1980ndatel oli võimalus, et sellist Coca-Colat tänapäeval juua ei saakski.
Autor: MARCOS BRINDICCI

1980ndatel märkas Coca-Cola, et jääb alla Pepsile. Coca-Colal hakkas turuliidri roll käest libisema ning ka aktsiad olid juba üle kümne aasta tasahilju langemas.

Midagi tuli ette võtta. Millegipärast armastasid just noored inimesed Pepsit rohkem kui Coca-Colat. Järelikult tuleb neile paremini läheneda. Ja Coca-Cola püüdis seda teha, kuid asjad läksid väga käest ära ja sellist viga nad enam ei korda.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus

Kas tahad alati teada, kui Lääne-Virumaa Uudistes sel teemal kirjutatakse? Kasuta Minu Lääne-Virumaa funktsiooni ja vali märksõnad, mida oma personaalses uudiskirjas näha tahad.

Vaata veel

Meie koostööpartneriteks on

Liitu uudiskirjaga ja oledki kursis, mis Lääne-Virumaal toimub

Jaga meiega huvitavat infot!