Obskuurne majandus: Coca-Cola tegi sajandi turundusfopaa

Autor: Linda Eensaar • 16. august 2022
Ainult tellijale
Jaga lugu
1980ndatel oli võimalus, et sellist Coca-Colat tänapäeval juua ei saakski.
Autor: MARCOS BRINDICCI

1980ndatel märkas Coca-Cola, et jääb alla Pepsile. Coca-Colal hakkas turuliidri roll käest libisema ning ka aktsiad olid juba üle kümne aasta tasahilju langemas.

Midagi tuli ette võtta. Millegipärast armastasid just noored inimesed Pepsit rohkem kui Coca-Colat. Järelikult tuleb neile paremini läheneda. Ja Coca-Cola püüdis seda teha, kuid asjad läksid väga käest ära ja sellist viga nad enam ei korda.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus

Vormista Lääne-Virumaa Uudiste digitellimus ja saad:

  • Ühe tasuta lisakasutaja
  • Ligipääsu kogu tasulisele sisule
  • Kord nädalas ilmuva uudiskirja

Tellimust saab katkestada kuni kaks tööpäeva enne järgmist maksetähtaega

Kas tahad alati teada, kui Lääne-Virumaa Uudistes sel teemal kirjutatakse? Kasuta Minu Lääne-Virumaa funktsiooni ja vali märksõnad, mida oma personaalses uudiskirjas näha tahad.

Vaata veel

Liitu uudiskirjaga ja oledki kursis, mis Lääne-Virumaal toimub

Jaga meiega huvitavat infot!