Amazonis edukalt tegutsemine ja korraliku kasumi teenimine on jõukohane neile, kel soov ja tahtmine õppida uue ajastu ärimudelit, leiab Eestis seni suurima Amazoni-äri exit’i teinud Egle Raadik.
Egle Raadik arendas välja tootesarja, jõudis kolme aastaga miljonieurose käibeni ning müüs viis aastat pärast alustamist ettevõtte maha seitsmekohalise summa eest.
Foto: Liis Treimann
Egle Raadik arendas välja tootesarja, jõudis kolme aastaga miljonieurose käibeni ning müüs viis aastat pärast alustamist ettevõtte maha seitsmekohalise summa eest. Raadiku sõnul on selliseks edulooks vaja ettevõtjalikku meelelaadi, uudishimu ning umbes 5000 eurot algkapitali.
Tänapäeva töömaailmas kohtuvad kontorites sageli erinevad põlvkonnad: beebibuumerid, X-põlvkond, milleeniumilased ja Z-põlvkond. Igaühel neist on oma ootused, tööharjumused ja suhtumine töökeskkonda. Selline mitmekesisus võib tunduda keeruline, kuid pakub ka väärtuslikku võimalust õppida ja kohaneda erinevate lähenemistega.