• 01.12.22, 08:52

Rail Balticu ja neljarajaliste maanteede jaoks on vaja massiliselt uusi karjääre

Lähiaastatel läheb vaja rohkem kui 10 miljonit kuupmeetrit ehitusmaavarasid kui praegu – kruusa, liiva ja paekivi aga napib.
Üks võimalus oleks maksta hüvitist neile, keda häiringud enim mõjutavad. Omavalitsuste huvi uute karjääride avamise vastu saaks suurendada kaevandamisõiguse tasu kaudu, ütleb riigikontrolör Janar Holm.
  • Üks võimalus oleks maksta hüvitist neile, keda häiringud enim mõjutavad. Omavalitsuste huvi uute karjääride avamise vastu saaks suurendada kaevandamisõiguse tasu kaudu, ütleb riigikontrolör Janar Holm. Foto: Liis Treimann
Äripäev vahendab riigikontrolli hoiatust, et kui Eesti hakkaks ehitama nii neljarajalisi maanteid kui ka Rail Balticut eesmärgiga need 2030. aastaks valmis saada, siis seisaks me juba mõne aasta pärast silmitsi kohalike ehitusmaavarade defitsiidiga, hoiatab riigikontroll.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Lääne-Virumaa Uudised esilehele