Kaks aastat tagasi osalesid Rakvere Vabaduse kooli (tollal küll veel Rakvere gümnaasiumi) viiendikud projektis. Parasjagu markeeritakse Võidu ja Rohuaia tänava ristmikul olevat ülekäigurada. Foto: Rakvere Vabaduse kool
Eesmärgiks on juhtida õpilaste tähelepanu sõidutee ületamise ohutusele reguleerimata ülekäiguradadel ja raudtee ületamise ohutusele raudteeületuskohtades.
Stagneerunud liiklusarenguga riigis süüdistatakse järjest kurjemal toonil pahasid autojuhte, keda tulevat üha rohkem jälgida ja karistada. Ent millal – või kas üldse kunagi – hakatakse mõtlema, et ehk on hoopis senised liiklusohutuse asja ajajad, lähenemised või ressursid ammendunud, küsib Äripäeva arvamustoimetaja Karl-Eduard Salumäe.
Tapa vallavalitsus andis kolmapäeval ehitusloa Olerexi teenindusjaam-tanklahoone, iseteenindusliku käsipesula ja vedelgaasimahuti püstitamiseks linna Rakvere-poolse sissesõidu äärde.
Pikaajalise karistusõiguse praktikuna joonistub väga sageli liiklusrikkumise põhjusena välja oskamatus oma käitumist juhtida. Teisi takistavad liiklejad tavaliselt ei tee seda meelega, kihutajad aga küll, kirjutab liiklusjurist Indrek Sirk.
Alanud on põtrade ja hirvede jahihooaeg ning varasügisele omaselt on ka liiklus senisest aktiivsem. Keskkonnaeetik Mattias Turovski soovitab autojuhtidel hoida pikivahet ja pöörata senisest enam tähelepanu teetöödele kui ka uutele teelõikudele, millega metsloomad pole harjunud.
15 aastat kestnud keskpankade rahapoliitika tagajärjel ei ole meil enam vabu kapitaliturge ning kogu globaalne majanduskasv tuleneb võlakoorma suurenemisest, mitte tootlikkuse kasvust. See jätkusuutmatu kasv lõpeb peagi väga suure kollapsiga, kirjutab Soome majandusteadlane Tuomas Malinen.