Kõrtsi asemele maherestorani teinud ettevõtja kaotas pooled kliendid

Autor: Gregor Alaküla • 3. jaanuar 2024
Ainult tellijale
Jaga lugu
Hämsa maheresto ja heaolukeskuse perenaine Ulvi Parksepp rääkis, kuidas kõrtsist sai tootearenduse tagajärjel maheresto ning millist mõju see ettevõttele ja senistele klientidele avaldas.
Autor: Arvo Meeks/Lõuna-Eesti Postimees

Kõrtsi asemel maherestoraniga alustanud ettevõtja kaotas pea pooled kohalikest püsiklientidest, kuid usub siiski, et ka uus ärimudel toob edu.

Hämsa maheresto perenaine Ulvi Parksepp ütles saates „Turismitund“, et loodab kaotatud klientide asemele leida uued, kes väärtustavad mahetoitu ja on valmis selle eest rohkem maksma.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus

Vormista Lääne-Virumaa Uudiste digitellimus ja saad:

  • Ühe tasuta lisakasutaja
  • Ligipääsu kogu tasulisele sisule
  • Kord nädalas ilmuva uudiskirja

Tellimust saab katkestada kuni kaks tööpäeva enne järgmist maksetähtaega

Kas tahad alati teada, kui Lääne-Virumaa Uudistes sel teemal kirjutatakse? Kasuta Minu Lääne-Virumaa funktsiooni ja vali märksõnad, mida oma personaalses uudiskirjas näha tahad.

Vaata veel

Liitu uudiskirjaga ja oledki kursis, mis Lääne-Virumaal toimub

Jaga meiega huvitavat infot!