• 07.01.24, 11:00

Lugeja küsib: miks Selver pettis soodushinnaga?

Neljapäeval avastas Tallinnas Järve Selveris ostelnud klient, et kauba juures oli üks hind, aga kui ta ostupuldiga selle toote skänneeris, siis oli tegelik hind kallim.
Selveris oli tootel letis üks hind, kuid hiljem selgus, et tegelikult oli see toode kallim. Erinevuse avastanud klient ütles, et ta ei ole varem tulnud selle peale, et toodet ostupuldiga ostes tuleks kontrollida, kas hinnasildil olev hind vastab sellele, mis on tšekil.
  • Selveris oli tootel letis üks hind, kuid hiljem selgus, et tegelikult oli see toode kallim. Erinevuse avastanud klient ütles, et ta ei ole varem tulnud selle peale, et toodet ostupuldiga ostes tuleks kontrollida, kas hinnasildil olev hind vastab sellele, mis on tšekil. Foto: Andras Kralla
Kuna ta varemalt ei ole nii tähelepanelikult jälginud, kas soodushinnaga tooted ikkagi on selle hinnaga, mis on hinnasildil märgitud, siis tekkis tal küsimus, et kas Selver võib petta ka teiste soodushindadega? Samuti tundis lugeja huvi, et kui ta hinnaerinevuse avastas, siis miks Selver müüs talle toote kallima hinnaga, mitte selle hinnaga, mis oli toote juures märgitud ja millele tema ostuotsus tugines?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Lääne-Virumaa Uudised esilehele