Lugeja küsib: miks Selver pettis soodushinnaga?

Autor: Aivar Hundimägi • 7. jaanuar 2024
Ainult tellijale
Jaga lugu
Selveris oli tootel letis üks hind, kuid hiljem selgus, et tegelikult oli see toode kallim. Erinevuse avastanud klient ütles, et ta ei ole varem tulnud selle peale, et toodet ostupuldiga ostes tuleks kontrollida, kas hinnasildil olev hind vastab sellele, mis on tšekil.
Autor: Andras Kralla

Neljapäeval avastas Tallinnas Järve Selveris ostelnud klient, et kauba juures oli üks hind, aga kui ta ostupuldiga selle toote skänneeris, siis oli tegelik hind kallim.

Kuna ta varemalt ei ole nii tähelepanelikult jälginud, kas soodushinnaga tooted ikkagi on selle hinnaga, mis on hinnasildil märgitud, siis tekkis tal küsimus, et kas Selver võib petta ka teiste soodushindadega? Samuti tundis lugeja huvi, et kui ta hinnaerinevuse avastas, siis miks Selver müüs talle toote kallima hinnaga, mitte selle hinnaga, mis oli toote juures märgitud ja millele tema ostuotsus tugines?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus

Vormista Lääne-Virumaa Uudiste digitellimus ja saad:

  • Ühe tasuta lisakasutaja
  • Ligipääsu kogu tasulisele sisule
  • Kord nädalas ilmuva uudiskirja

Tellimust saab katkestada kuni kaks tööpäeva enne järgmist maksetähtaega

Kas tahad alati teada, kui Lääne-Virumaa Uudistes sel teemal kirjutatakse? Kasuta Minu Lääne-Virumaa funktsiooni ja vali märksõnad, mida oma personaalses uudiskirjas näha tahad.

Vaata veel

Liitu uudiskirjaga ja oledki kursis, mis Lääne-Virumaal toimub

Jaga meiega huvitavat infot!