Suurim sats ekrelasi usub, et ilma kodulehe ja telefoninumbrita reklaamifirma tõmbas erakonna juhile Martin Helmele koti pähe.
- Martin Helme. Foto: Liis Treimann
Oma valdkonna tegelastele tundmatu Media & Advertising sai juba vahetult pärast sündi pardale magusa kliendi – Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna, kes maksis eelmisel aastal firmale sadu tuhandeid eurosid. Liiatigi võttis firma omanik kopsakast teenistusest suure osa kiirelt dividendidena välja ja kustutas hüpoteegi oma Tallinna eeslinna majaosalt ja pani selle müüki.
Ja see pole veel kõik: pärast
Äripäeva lugusid ettevõtte imemagusatest diilidest on firma muutnud oma aruandeid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Parteist liikus raha väikefirmasse, mis maksis kopsakaid dividende
Värske sisekiri esitab teravaid küsimusi EKRE rahaasjade kohta ja juhib tähelepanu mitmele konkreetsele tehingule.
Kokkuvõte nädalast
EKRE kuvand tingimusteta Eesti asja ajajana mõraneb ja erakonna juhi Martin Helme poliitiline täht on kustumas, leidsid ajakirjanikud lõppeva nädala olulisi teemasid kommenteerivas saates „Äripäev eetris“.
Isamaa juurtega konservatiivsel mõttekojal on õnnestunud Eesti ajakirjandus ümber sõrme keerata. Selge konservatiivse agendaga ja kohati kallutatult esitletud uuringud jõuavad avalikkuse ette kui neutraalne tõde.
Edetabelis kõigi kandidaatide häältesaak meie maakonnas
Europarlamendi valimistel kogus Lääne-Virumaal kõige suurema häältesaagi valimised võitnud sotside esinumber Marina Kaljurand. Tõelise põrumise tegi aga keskerakonna nimekirjas kandideerinud Vinni vallavanem Erki Savisaar.
Autoomanikud jälgivad kõhedusega kalendrit: aeg muudkui tiksub esimese jaanuari poole. Ei, kõhe pole mitte seepärast, et jälle peab uue aasta lubadusi andma, vaid 01.01.2025 jõustub Eestis automaks. Nii mõnigi meist lootis, et see maks jääb tulemata ja pigistas silma kinni iga kord, kui sellise pealkirjaga uudist nägi. Enam pole mõtet.