Täiselektriline linnamaastur DFSK Seres 3 pole naeruväärne nagu varasemad Hiina autod, ent küündib tuntud tegijatega ühele pulgale peamiselt hinna poolest.
Ma võinuks vanduda, et Seres 3 sõitjateruum lõhnab nagu kummikupood. Esindusest minema vuhisedes ninna tunginud kibe hõng oli tavapärasest uue auto lehast märksa häirivam ega kadunud 35 minuti jooksul kuhugi.
Kuid järgmistel kordadel masinasse istudes ma enam ei tundnud seda. Kaasreisijad ei kõssanud samuti midagi. Kas tõesti kuumas mu aju eelarvamustest ja mängis vingerpussi?
Hiina auto puhul võib see ju juhtuda. Ehkki maailma suurima rahvaarvuga riik areneb vaevuusutava tempoga ning äsja börsile viidud Volvo kuulub juba 11 aastat hiinlastele, pole nende omamaiste markide läänelikule tasemele jõudmine kujunenud nõnda hõlpsaks, kui särasilmsed optimistid ennustasid.
Vähesed mälestused rahvavabariigi varem nähtud neljarattalistest üksnes võimendavad eelhoiakuid. Eestiski on nendega mitu korda õnne katsutud. Seni igasuguse eduta. Alati on turg öelnud karmilt: minge arenege veel! Ja arenetud ongi.
Hinnalt euroopalik, tasemelt ...
Nüüd siis proovitakse taas. Avaras ja piinlikult puhtas laos luksuslike kasutatud autode müümise poolest tuntud Nordauto pakub Dongfeng Sokon Automobile’i – rahvusvaheliselt tuntud kui DFSK – tulevikutoitel kvaasimaasturit Seres 3.
Tellimust saab katkestada kuni kaks tööpäeva enne järgmist maksetähtaega
Kas tahad alati teada, kui Lääne-Virumaa Uudistes sel teemal kirjutatakse? Kasuta Minu Lääne-Virumaa funktsiooni ja vali märksõnad, mida oma personaalses uudiskirjas näha tahad.