AUTOTEST: Eestis võib nüüd osta Hiina elektrimaasturi. Aga kas peaks?

Autor: Karl-Eduard Salumäe • 7. november 2021
Ainult tellijale
Jaga lugu

Täiselektriline linnamaastur DFSK Seres 3 pole naeruväärne nagu varasemad Hiina autod, ent küündib tuntud tegijatega ühele pulgale peamiselt hinna poolest.

Jaguar? Range Rover? Porsche? Ei, hoopis Hiina elektrimaastur!
Autor: Karl-Eduard Salumäe

Ma võinuks vanduda, et Seres 3 sõitjateruum lõhnab nagu kummikupood. Esindusest minema vuhisedes ninna tunginud kibe hõng oli tavapärasest uue auto lehast märksa häirivam ega kadunud 35 minuti jooksul kuhugi.

Kuid järgmistel kordadel masinasse istudes ma enam ei tundnud seda. Kaasreisijad ei kõssanud samuti midagi. Kas tõesti kuumas mu aju eelarvamustest ja mängis vingerpussi?

Hiina auto puhul võib see ju juhtuda. Ehkki maailma suurima rahvaarvuga riik areneb vaevuusutava tempoga ning äsja börsile viidud Volvo kuulub juba 11 aastat hiinlastele, pole nende omamaiste markide läänelikule tasemele jõudmine kujunenud nõnda hõlpsaks, kui särasilmsed optimistid ennustasid.

Vähesed mälestused rahvavabariigi varem nähtud neljarattalistest üksnes võimendavad eelhoiakuid. Eestiski on nendega mitu korda õnne katsutud. Seni igasuguse eduta. Alati on turg öelnud karmilt: minge arenege veel! Ja arenetud ongi.

Hinnalt euroopalik, tasemelt ...

Nüüd siis proovitakse taas. Avaras ja piinlikult puhtas laos luksuslike kasutatud autode müümise poolest tuntud Nordauto pakub Dongfeng Sokon Automobile’i – rahvusvaheliselt tuntud kui DFSK – tulevikutoitel kvaasimaasturit Seres 3.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus

Kas tahad alati teada, kui Lääne-Virumaa Uudistes sel teemal kirjutatakse? Kasuta Minu Lääne-Virumaa funktsiooni ja vali märksõnad, mida oma personaalses uudiskirjas näha tahad.

Vaata veel

Meie koostööpartneriteks on

Liitu uudiskirjaga ja oledki kursis, mis Lääne-Virumaal toimub

Jaga meiega huvitavat infot!