Tütre värsked ideed, looduskosmeetika brändiga liitumine ning turunduse ja müügiga põhjalikumalt tegelema hakkamine tõid kaasa ettevõtte enneolematult kiire kasvu, rõõmustas pereettevõtte asutaja Kaire Miiter.
Kaire ja Lisanna Miiter jagasid pereettevõtlusele keskenduvas saates “Võitjate põlvkonnad”, et ühe looduskosmeetika toote loomise mõttest teostuseni läheb minimaalselt üks aasta, aga kõige pikem projekt on töös olnud lausa viis aastat. Keskmine investeering on 15 000 eurot, mis teenitakse ema ja tütre sõnul tagasi tavaliselt aasta jooksul.
Eesti looduskosmeetika brändi Magrada ideed sünnivad ema ja tütre koostöös pere enda tekkinud vajadustest inspireerituna, aga keemiline ja tehnoloogiline pool saab nende põhjaliku sisendi järgi valmis Lätis laboris.
Tellimust saab katkestada kuni kaks tööpäeva enne järgmist maksetähtaega
Kas tahad alati teada, kui Lääne-Virumaa Uudistes sel teemal kirjutatakse? Kasuta Minu Lääne-Virumaa funktsiooni ja vali märksõnad, mida oma personaalses uudiskirjas näha tahad.