USAs on olnud palju pöördelisi sündmusi. Mõned kirjeldavad selle juures isegi vaikselt podisevat revolutsiooni, sest inimeste elatustase, majutuskriis, teatud klassiviha, valitsuse ja kongressi usaldamatuse olukord on aina halvenemas.
Fotol kõnealune kadunud vanur Kay Granger. Foto: AP/Scanpix
Mõned kriitikud süüdistavad, et USA kongress on täis vanureid, kes ei tea elust enam midagi ja ei peaks inimeste tuleviku eest asju otsustama. Seda kõige obskuursemalt ja karikatuursemalt iseloomustav juhtum sai avalikuks mullu jõulude paiku.
Kui kehvasti üks töövestlus ikka minna saab? Kõige hullem, mis nad seal vestlusel öelda saavad, on ju "ei" ja siis saab seda ka võtta kui kogemust, õppetundi.
On tuhandeid inimesi, kes jõllitavad varahommikul arvuti- või telefoniekraanilt otsepilti jõealustest kaladest ja kui mõnda kalakest märkavad, lasevad nad veebirakenduse uksekella.
"Kui kõigil on, siis mina enam ei taha!" Selline fenomen on majandusteaduses täitsa kaardistatud ning selle nimi on snoobiefekt. Mis see täpselt on ning mismoodi on see maailma muutnud?
Hello Kitty sai äsja 50aastaseks. Ta kaunistab enam kui 50 000 toodet ja neid müüakse enam kui 130 riigis. Hello Kitty teenib emaettevõtte Sanrio jaoks miljardeid dollareid. Kuid on oluline märkida, mida ta ei ole: Hello Kitty ei ole kass ega ka tegelikult mitte jaapanlane (kuigi tema loojad on jaapanlased).
Autoomanikud jälgivad kõhedusega kalendrit: aeg muudkui tiksub esimese jaanuari poole. Ei, kõhe pole mitte seepärast, et jälle peab uue aasta lubadusi andma, vaid 01.01.2025 jõustub Eestis automaks. Nii mõnigi meist lootis, et see maks jääb tulemata ja pigistas silma kinni iga kord, kui sellise pealkirjaga uudist nägi. Enam pole mõtet.