Põhja-Eesti ühistranspordikeskuse senine juht Andrus Nilisk (paremal) loovutas ameti Einar Vallbaumile. Foto: Põhja-Eesti ühistranspordikeskus
Uue koosseisuga liitus kaks uut liiget ning vanast kooseisust jätkas kuus liiget. Põhja-Eesti ühistranspordikeskus tänab endist juhatust hea töö eest nii ühistranspordi teemade järjepideval tõstatamisel riigi tasandil kui ka keskuse igapäeva töö toetamisel.
Viimased kaks aastat on tähendanud suurt langust liinibussidega veetavate sõitjate arvus. Kui 2020. aasta jaanuaris-veebruaris veeti Lääne-Virumaal keskmiselt 100 000 reisijat kuus, siis sama aasta aprillis oli sõitjaid kõigest 46 000. Praeguseks on sõitjate arv küll suurenenud, kuid 100 000 reisijat kuus näib ikkagi veel väga-väga kaugel olevat.
31. märtsist lõpeb avaliku kaugliini 110 Rakvere-Tudu-Rannapungerja-Mustvee-Kallaste leping ja Jõgevamaa ühistranspordikeskus seda reisijate vähesusele viidates pikendada ei kavatse.
Majandus- ja taristuminister Taavi Aas kohtus ühistranspordikeskuste esindajatega, et leida võimalusi, kuidas tagada inimestele vähemalt sama head liikumisvõimalused 2022. aastal, vahendavad Logistikauudised.
Põhja-Eesti ühistranspordikeskus ja AS Hansabuss allkirjastasid hankemenetluse alusel lepingu „Avaliku bussiliiniveo korraldamine Lääne-Viru maakonna bussiliinidel". Teenust hakatakse osutama alates järgmise aasta 13. juunist. Leping kehtib kaheksa aastat.
Autoomanikud jälgivad kõhedusega kalendrit: aeg muudkui tiksub esimese jaanuari poole. Ei, kõhe pole mitte seepärast, et jälle peab uue aasta lubadusi andma, vaid 01.01.2025 jõustub Eestis automaks. Nii mõnigi meist lootis, et see maks jääb tulemata ja pigistas silma kinni iga kord, kui sellise pealkirjaga uudist nägi. Enam pole mõtet.