Transpordiamet lükkab ehitushindade tõusu ja ehitusmaterjalide tarneraskuste tõttu edasi ligi 50 selleks aastaks kavandatud teeobjekti ehituse ning kompenseerib selle arvelt ehitusettevõtjatele hinnatõusu. Edasilükatavate objektide seas on ka mitu Lääne-Virumaal kavandatud teetööd.

- Tänavu tehakse teeremonti tavapärasest vähem. Foto: Andres Haabu
"Kindlasti on oluline, et me ei jäta neid kavandatud objekte tegemata, vaid me lükkame need edasi," selgitas transpordiameti peadirektor Kaido Padar pressiteate vahendusel. "Samuti jätkame me kavandatud mahus projekteerimistegevust, et majandusolukorra paranemisel oleksid meil projektid juba valmis ja saaksime ehitustega kiirelt edasi minna."
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Sel suvel peaks Tallinna – Narva maantee Haljala ja Sõmeru vahelisel lõigul remonti minema. Arkna elanikele tähendab see olulisi muutusi koju pääsemises.
Suurematest teeehitustöödest on järgmisel aastal transpordiametil Lääne-Virumaal plaanis teha taastusremonti neljal lõigul, pindamistöid kokku 170 kilomeetril, kogu teekatendi vahetust 8,4 kilomeetril ning remonti läheb ka üks sild.
Järgmisel esmaspäeval algab Moonakülas uue ringristmiku ehitus Rakvere - Haljala maantee ja Pärnu - Rakvere - Sõmeru maantee ristmikul.
Milline Lääne-Virumaa vald panustas tänavu enim teedeehituses tolmuvabade teede rajamisse ning kui palju rajati mustakattega teid maakonnas kokku.
Varahaldur ja majandusekspert Peeter Koppel leiab, et praegune majanduskeskkond on suhteliselt kesine, kuid me pole selles lõpuni ise süüdi.