Katre Suigusaar on juba kaks aastat veokirooli keeranud. Enne seda oli 15 aastat põdemist ja 15 äraütlemist firmadelt, kes ei tahtnud naisjuhi tööle võtmisest kuuldagi. „Eks enesetõestamist on olnud ikka üksjagu," nendib Katre.

- Katre Suigusaar jagas oma kogemusi tänavusel Autovedajate Aastakonverentsil. Foto: Raul Mee
Katre Suigusaar sõidab ASis HRX peamiselt pealinna ja Pärnu vahet, varem tuli tihti teha ka Saaremaa otsi. Koormaks peamiselt autode, vahel harva ka traktorite varuosad, mitmesugused trükikoja- ja tootmismaterjalid, metalltooted ja muu.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Nimekiri Rakvere valla uutest firmadest
Firmat käivitada on väga keeruline, sest uut ettevõtet ei usaldata, ütles sel aastal Rakvere valda loodud veofirma Malbos omanik Martin Loorents.
Kuigi lõviosa maanteede ääres olnud mälestuskivisid on liiklusohutuse parendamiseks eemaldatud, seisab Sämi ja Padaoru vahel obelisk, mis püstitatud seal hukkunud kunagise Eesti autokuninga Hans Vinnali mälestuseks.
Kokkupõrkeid metsloomadega võib praegusel aastaajal ette tulla ka kogenud juhtidel. Meelerahu kindlustamiseks tuleb olla teel tähelepanelik, valida õige sõidukiirus ja hoida pikivahet.
Meie eesmärk on teenuseekspordi suurendamine Soome ja Skandinaavia klientidele, ehk teostada kaubavedusid sealsetele klientidele. Sealjuures hoiame kogu oskusteabe, kontoripersonali ning juhtimise meie peakontoris Rakveres, kirjutab ETS Logisticsi juht ja omanik Aleksander Bankiir.
Tänapäeva töömaailmas kohtuvad kontorites sageli erinevad põlvkonnad: beebibuumerid, X-põlvkond, milleeniumilased ja Z-põlvkond. Igaühel neist on oma ootused, tööharjumused ja suhtumine töökeskkonda. Selline mitmekesisus võib tunduda keeruline, kuid pakub ka väärtuslikku võimalust õppida ja kohaneda erinevate lähenemistega.