Kõige mõistlikum oleks kehtestada ühekordne automaks maaletoomisel nii uutele kui ka kasutatud sõidukitele, kuna eristuste tegemine jätaks võimalusi maksukohustusest kõrvale hiilimiseks, rääkis Amserv Grupi tegevjuht Rene Varek.
“Ega me ei taha ju, et Tallinnas sõitvad sõidukid oleksid lõpuks kõik kuskil Põlvas registreeritud ja selle võrra maksu vähem maksaks,” rääkis Varek Äripäev raadios.
Uus valitsus plaanib tõsta nii käibe- kui ka tulumaksu kaks protsendipunkti. Suurettevõtjatele Oleg Grossile ja Heiti Häälele ei tule see üllatusena, kuna oli teada, et kuidagi tuleb riigieelarve miinust täita.
Erakondade esindajad lubavad tee-ehituse kohta esitatud küsimustele vastates uusi maanteid ja ka remondivõla vähendamist, rahastusallikatena nähakse kütuseaktsiisi kõrval ka auto- ja ummikumaksu.
Tänapäeva töömaailmas kohtuvad kontorites sageli erinevad põlvkonnad: beebibuumerid, X-põlvkond, milleeniumilased ja Z-põlvkond. Igaühel neist on oma ootused, tööharjumused ja suhtumine töökeskkonda. Selline mitmekesisus võib tunduda keeruline, kuid pakub ka väärtuslikku võimalust õppida ja kohaneda erinevate lähenemistega.