Erakondade küsitlus: tee-ehituseks võiks raha saada ka auto- või ummikumaksust
Erakondade esindajad lubavad tee-ehituse kohta esitatud küsimustele vastates uusi maanteid ja ka remondivõla vähendamist, rahastusallikatena nähakse kütuseaktsiisi kõrval ka auto- ja ummikumaksu.
Kui eelmisel aastal jäid suure hinnatõusu tõttu Tallinna-Narva maantee rekonstrueerimistööd Arknal ära, siis transpordiameti Ida üksuse taristu ehitamise ja korrashoiu osakonna juhataja Anti Palmi sõnul saab teelõik Haljalast Sõmeruni tänavu siiski uue katte.
Suurematest teeehitustöödest on järgmisel aastal transpordiametil Lääne-Virumaal plaanis teha taastusremonti neljal lõigul, pindamistöid kokku 170 kilomeetril, kogu teekatendi vahetust 8,4 kilomeetril ning remonti läheb ka üks sild.
Haljala – Kukruse maanteelõigu eriplaneering jõuab peagi trassi valiku faasi, enne seda on aga kõigil võimalik avaldada arvamust, kas valiku aluseks olevad kriteeriumid on ikka õiged.
Tänapäeva töömaailmas kohtuvad kontorites sageli erinevad põlvkonnad: beebibuumerid, X-põlvkond, milleeniumilased ja Z-põlvkond. Igaühel neist on oma ootused, tööharjumused ja suhtumine töökeskkonda. Selline mitmekesisus võib tunduda keeruline, kuid pakub ka väärtuslikku võimalust õppida ja kohaneda erinevate lähenemistega.