Dacia Springil on sapaka võimsus ja Žiguli kiirendusvõime, ent loeb hoopis tõik, et 10 aastat tagasi oleks see sotsiaaltöötajatele lausa luksusliku mulje jätnud.
Iga lollgi oskab Dacia Springi kallal võtta. Esiteks ja peamiseks mõjub see koleväga odavana. Mittekokkuklapitav võti ning juhiistme kõrguse ja rooli asendi reguleerimise võimaluse puudumine lennutavad mõtteis mõnda 90ndate säästuautosse. Sõitjateruum on kalgi plasti pillerkaar, istmeid kattev kunstnahk aga pigem midagi vakstu sarnast. Ning need on vaid mõned näited. Madal hind karjub igalt poolt vastu.
Tellimust saab katkestada kuni kaks tööpäeva enne järgmist maksetähtaega
Kas tahad alati teada, kui Lääne-Virumaa Uudistes sel teemal kirjutatakse? Kasuta Minu Lääne-Virumaa funktsiooni ja vali märksõnad, mida oma personaalses uudiskirjas näha tahad.