Cupra Formentor VZ5 valmistatakse 7000 eksemplari, Baltimaadest sai igaüks viis tükki ning vähemasti Eesti omad on juba müüdud. Leedu numbritega proovisõiduauto rehvid reetsid, et varasemad kotkad olid sellega kõvasti lustinud.
Foto: Karl-Eduard Salumäe
Kõigi tänapäeva autonduse loogikate järgi peaks Cupra Formentori ekstravõimas bensiinitoitel eriversioon evima kaheliitrise töömahuga neljasilindrist mootorit, millest on ülelaadimise, relvaähvarduse ja musta maagia abil imetabane hunnik hobujõude kätte saadud. Aga võta näpust – ei evi. Sel pole ka kuuesilindrilist jõuallikat, vaid midagi hoopis erilisemat.
Dacia Springil on sapaka võimsus ja Žiguli kiirendusvõime, ent loeb hoopis tõik, et 10 aastat tagasi oleks see sotsiaaltöötajatele lausa luksusliku mulje jätnud.
Täiselektriline linnamaastur DFSK Seres 3 pole naeruväärne nagu varasemad Hiina autod, ent küündib tuntud tegijatega ühele pulgale peamiselt hinna poolest.
23. mail toimub Von Krahli teatrimajas Rakvere Elustiilipäev – avalik sündmus, mis tõstab esile puhkamise kui teadliku eluoskuse ja vaimse tasakaalu osa. Ürituse tänavuseks juhtmõtteks on „Puhkus on jõud!”.