Ettevaatust, helistamispettuste tegijad on leiutanud uue taktika

Autor: Lääne-Virumaa Uudised • 6. november 2021
Ainult tellijale
Jaga lugu

Petukõnede tegijad on võtnud kasutusele uue meetodi veenmaks ohvreid, et tegemist on kõnega pangast, teatas Swedbank.

Swedbanki klienditeenuste juhi Ede Raagmetsa sõnul tegutsevad pangakliente petta üritavad kurjategijad väga professionaalselt ja leiutavad pidevalt uusi võtteid.
Autor: Madis Veltman/Scanpix/Postimees

Kõne alguses mängitakse ohvrile eestikeelne lindistatud teavitus sisuga: „Tere, Teile helistatakse Swedbankist, hetkel on kõik eestikeelsed teenindajad hõivatud, sellepärast Teiega võtab ühendust venekeelne töötaja.“ Seejärel asub ohvriga rääkima vene keelt kõnelev kurjategija.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus

Vormista Lääne-Virumaa Uudiste digitellimus ja saad:

  • Ühe tasuta lisakasutaja
  • Ligipääsu kogu tasulisele sisule
  • Kord nädalas ilmuva uudiskirja

Tellimust saab katkestada kuni kaks tööpäeva enne järgmist maksetähtaega

Kas tahad alati teada, kui Lääne-Virumaa Uudistes sel teemal kirjutatakse? Kasuta Minu Lääne-Virumaa funktsiooni ja vali märksõnad, mida oma personaalses uudiskirjas näha tahad.

Vaata veel

Liitu uudiskirjaga ja oledki kursis, mis Lääne-Virumaal toimub

Jaga meiega huvitavat infot!