• 17.09.22, 18:10

Mis on seebiooperitel pistmist seebiga?

Seebikad on olnud turundusajaloos üks hea näide, kus sponsorist on saanud sünonüüm turundatavale asjale.
Suurfirma Procter & Gamble'i tooteid.
  • Suurfirma Procter & Gamble'i tooteid.
  • Foto: AP/Scanpix
Kuidas see käis ja miks tänapäeval seebikate populaarsus langeb, kuulete lühisaatest "Obskuurne majandus".

Seotud lood

Uudised
  • 12.09.22, 13:13
Inimesed kasutavad vähem värve kui kunagi varem
Inimesed kasutavad vähem värve, sest nad on keskpärased. Siinkohal ma ei püüa kedagi solvata, aga kas sinugi lemmiksisekujunduse stiil on niinimetatud hele skandinaaviapärane? Kas sinugi auto on must? Kas sinugi sülearvuti on hall?
Uudised
  • 09.09.22, 12:43
Kaltsukaist leiab hindamatuid varandusi
Uuskasutuskeskustest ja kaltsukatest võib leida igasuguseid varandusi. Varanduseks võib pidada ka kokkuhoidu, kui oled otsustanud omale muretseda vajaliku kasutatuna ja odavamalt.
Uudised
  • 04.09.22, 12:24
Ukrainlased koguvad raha venelaste pihta saadetud roppustega
Sõda ja võllanaljad on ajast-aega kokku käinud. Nii lihtsalt elatakse raske aeg üle.
Uudised
  • 03.09.22, 11:22
Obskuurne majandus: oli aeg, kui ameeriklased kandsid uhkusega jahukotte
Suure depressiooni ja sõjaaegu polnud riiete valmistamiseks materjali väga palju saada. Jahukottide tootjad nägid siin aga leidlikku turundusvõimalust.
  • ST
Sisuturundus
  • 30.10.24, 09:20
Kontorielu koos mitme põlvkonnaga – väljakutse või võimalus?
Tänapäeva töömaailmas kohtuvad kontorites sageli erinevad põlvkonnad: beebibuumerid, X-põlvkond, milleeniumilased ja Z-põlvkond. Igaühel neist on oma ootused, tööharjumused ja suhtumine töökeskkonda. Selline mitmekesisus võib tunduda keeruline, kuid pakub ka väärtuslikku võimalust õppida ja kohaneda erinevate lähenemistega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Lääne-Virumaa Uudised esilehele