29. augustil avas Kadrina keskkoolis uksed Kadrina Köök, mis alustab uuest õppeaastast õpilaste toitlustamist.

- Kadrina Köögi toitlustusjuht Kersti Kaubi (vasakul) ja valla arendusspetsialist Maris Muusikus.
- Foto: Rahel Lepp
“Kui maailma vajab parandamist ja kokku saavad kolm kirglikku naist, on kõik võimalik, ka restorani avamine,” sõnas vallavanem Kairit Pihlak köögi avamisel. Need kolm naist on valla arendusspetsialist Maris Muusikus, meediaspetsialist Gethe Rohumägi ja ettevõtja Kersti Kaubi, kellest sai loodud valla toitlustusosakonna juht Kersti Kaubi. Vallavanemal jagus kiidusõnu ka Viru-Nigula valla toitlustusjuhile Krista Männile, kes oli nõuga abiks ning OÜ-le Oto Ehitus, kes aitas kooliköögi-, söökla- ja selle abiruumid remontida.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Lääne-Virumaa aasta tervisedendaja Krista Männi (42) on seadnud oma südameasjaks koolilaste toiduharjumuste kujundamise, ehkki ta ise ei ole kunagi koolikokana töötanud. Koolitoidu juurde jõudis ta peale kümmet aastat restoraniäris töötamist.
Kristina Litvjak (38) on fotograaf ja peab koos elukaaslase ja sõpradega Rakveres pitsakohta Ciao Bella. “Kahel alal tegutsemine sobib mulle – kui ühest väsin, maandan end teise tegevusega,” on naine praeguse asjade korraldusega rahul. Fotograafiks õppis ta ise, söögitegemise nipid said selgeks Austraalias farmis töötades.
Kadrinas plaanitakse vallavalitsuse koosseisu luua toitlustusosakond, mis hakkab korraldama lasteaia Sipsik ja Kadrina keskkooli toitlustamist.
Populaarne rahvuskultuuri- ja toitude festival tuleb tänavu teistmoodi – festivali tippsündmuseks kujunenud suur rahvustoitude päev jääb ära, kultuuri näeb-kuuleb see-eest rohkem.
Tänapäeva töömaailmas kohtuvad kontorites sageli erinevad põlvkonnad: beebibuumerid, X-põlvkond, milleeniumilased ja Z-põlvkond. Igaühel neist on oma ootused, tööharjumused ja suhtumine töökeskkonda. Selline mitmekesisus võib tunduda keeruline, kuid pakub ka väärtuslikku võimalust õppida ja kohaneda erinevate lähenemistega.