Nädala kestnud pakase järel on auto käivitusabi ootejärjekord neli tundi
Kui külmal talvehommikul süüdet keerates auto ei kõssagi ja abi pole ka naabrimehe “krokodillidest”, või ei käivitu ka tema auto, tuleb kutsuda käivitusabi.
Käreda pakasega võib juhtuda, et omal jõul tühjaks saanud akuga autot käima ei saa. Foto: Arvo Meeks/Valgamaalane/Scanpix
“Praegu on meil väljakutseid viis korda rohkem kui tavaliselt,” rääkis erinevaid autoabi teenuseid pakkuva ettevõtte Abiklubi OÜ omanik Taimar Pärtel. Ettevõte tegutseb kaubamärgi Autoklubi all kogu Eestis.
Nähes tõusvaid kütuse hindu ja nentides, et mu auto vajaks muretuks talve üleelamiseks paar tuhat eurot maksvat remonti, otsustasin anda panuse rohepöördesse ning sel talvel mitte autot kasutada.
Riigikogulane ja EKRE liige Kalle Grünthal laseb kuust kuusse paaki tuhande euro ringis maksumaksja raha ning on juhtunud, et viieminutilise vahega läheb tal vaja nii bensiini kui ka diislikütust.
Sooja sügisega tulnud gaasihinnamõõn on läbi: kütteperioodi algus, geopoliitilised ohud ja viimase õlekõrrena kaamli turjal Balticconnectori purunemine on maagaasi hinda Euroopas tõstnud kolmandiku võrra.
Autoomanikud jälgivad kõhedusega kalendrit: aeg muudkui tiksub esimese jaanuari poole. Ei, kõhe pole mitte seepärast, et jälle peab uue aasta lubadusi andma, vaid 01.01.2025 jõustub Eestis automaks. Nii mõnigi meist lootis, et see maks jääb tulemata ja pigistas silma kinni iga kord, kui sellise pealkirjaga uudist nägi. Enam pole mõtet.