Rimi tõmbab koomale tööstuskaupade müüki, suurendatakse oluliselt omamärgitoodete osakaalu
Rimi on läbi viimas olulisi muudatusi sortimendis ja kavatseb lähiajal vähendada tööstuskaupade valikut. Ettevõtte sõnul on eesmärk suunata fookus selgemalt toidukaubale ning kasvatada omamärgitoodete osakaalu müügis.
Eesti tarbijad otsivad aktiivselt võimalusi, kuidas igapäevakuludelt kokku hoida – seda kinnitab tänavu jaanuaris läbi viidud rahvusvaheline uuring, milles osales igast Balti riigist üle tuhande vastaja.
Kui tööstus- ja ehitussektori raskuste mõjul paisus töötute arv esimeses kvartalis aastaga pea 20 000 võrra, siis mõned Eesti ettevõtjad on sama ajaga juurde palganud sadu inimesi.
Eelmine aasta oli jaekettide jaoks edukas, kus kasvasid nii müügitulu kui ka kasumid, välja arvatud ühe erandiga. Kõige enam suutis enda müügitulu kasvatada aga Oleg Grossile kuuluv OG Elektra.
Infopanga toidu- ja esmatarbekaupade kvartaliaruandest on selgunud, et käibe kasvu üle saavad rõõmu tunda pigem discounterid. Väga suurt rõõmu saab tunda vaid Oleg Gross.
23. mail toimub Von Krahli teatrimajas Rakvere Elustiilipäev – avalik sündmus, mis tõstab esile puhkamise kui teadliku eluoskuse ja vaimse tasakaalu osa. Ürituse tänavuseks juhtmõtteks on „Puhkus on jõud!”.