Autoralli esimesi staare Uno Aava on kiiresti sõites aeglaselt vananenud
Seekordse autosaate külaline on 20. sajandi Eesti parim rallisõitja Uno Aava, kes on elanud pika ja äärmiselt põneva elu ning vuhib praegu, 93aastasena raamatuid kirjutada.
Uno Aava mõned aastad tagasi Audrus Mannergute Mõõduvõtu nimelisel ringrajaüritusel, kus ta sõitis kolm ringi Moskvitšiga, millega osales 1999. aastal ka Soomes Jyväskylä veteranide rallil. Foto: Mannergute Mõõduvõtt
70 aastat tagasi mootorispordiga alustanud Aava oli terves Nõukogude Liidus üks rallisõidu pioneere ja esimesi staare. Moskvitšil võisteldes läbis ta 16 000 km pika London–Sydney maratonralli ning võttis kuulsal Jyväskylä rallil klassivõidu. Lisaks oli Aava legendaarse Estonia vormelivabriku sünni juures ning elas neli aastat Nigeerias ja hiljem Ungaris. Nooruses omandas hilisem rallimees aga sootuks lennukipiloodi paberid.
Täna 70. sünnipäeva tähistav Oleg Gross pani oma äritegevusele aluse autodega. Panime seetõttu kokku galerii Grossi käsutuses olnud või ka praegu talle kuuluvatest autodest ja mootorratastest. Nendel 60 fotol on ainult osa Grossile kuulunud või kuuluvatest sõidukitest.
Uute autode müügis jätkub järgmisel aastal ilmselt langus, sest tootjatel ei jätku autode valmistamseks materjale. Kasutatud autode jaoks on aga käes tähetund – hinnad on korralikult tõusnud ja tõusevad uuel aastal veel.
Täiselektriline linnamaastur DFSK Seres 3 pole naeruväärne nagu varasemad Hiina autod, ent küündib tuntud tegijatega ühele pulgale peamiselt hinna poolest.
Tänapäeva töömaailmas kohtuvad kontorites sageli erinevad põlvkonnad: beebibuumerid, X-põlvkond, milleeniumilased ja Z-põlvkond. Igaühel neist on oma ootused, tööharjumused ja suhtumine töökeskkonda. Selline mitmekesisus võib tunduda keeruline, kuid pakub ka väärtuslikku võimalust õppida ja kohaneda erinevate lähenemistega.