Üldiselt on päris hästi teada, et 1950.-tel ja 1960.-tel aastatel toodeti Tartus autobusse. Aga mõnikümmend aastat varem ehk kahe maailmasõja vahelisel ajal oli busside ja ka muude autode ehitamine Eestis pigem reegel ning seda tehti paljudes kohtades, muu hulgas ka Rakveres.
Põhjus selleks oli asjaolu, et uute välismaiste busside ja eriotstarbeliste masinate importimine oli lubatud vaid majandusministeeriumi eriloaga. Nii valmisid kodumaistes väiketöökodades kõikvõimalikud autobussid, kaubaautod ja eriotstarbelised sõidukid.
Bussikerede ehitamiseks imporditi piiri tagant, põhiliselt Rootsist, šassiid, mille puidust pealisehitus valmistati kohalikes autoremondi- ja keretöökodades.
1923. aasta augustis väljastas Eesti Vabariigi patendiamet Fr. Kangro & Ko nimele patendi „Autoomnibussi kere”, mille alusel valmistati bussikeresid üle Eesti. Kas ka Rakveres, ei ole täpselt teada.
Tellimust saab katkestada kuni kaks tööpäeva enne järgmist maksetähtaega
Kas tahad alati teada, kui Lääne-Virumaa Uudistes sel teemal kirjutatakse? Kasuta Minu Lääne-Virumaa funktsiooni ja vali märksõnad, mida oma personaalses uudiskirjas näha tahad.