Raudteid valmistatakse ette 160 km/h tippkiiruseks
Eesti raudteetaristu omanikud AS Eesti Raudtee ja AS Edelaraudtee valmistuvad tippkiiruse tõstmiseks raudteedel kuni 160 km/h, et reisirongid saaksid hakata pakkuma kiiremaid ühendusi regioonide vahel.
Investeeringutega taristusse ja uutesse rongidesse muudetakse rongiühendus mitmel liinil kiiremaks ja ka tihedamaks. Fotol raudtee varasemad remonttööd Lehtse ja Jäneda vahel.
Foto: Andras Kralla
Elroni uued rongid saavad täpsustatud ajakava järgi minna liinile alates 2025. aasta septembrist.
Üldistades saab öelda, et Lääne-Virumaal on omavalitsused ettevõtjasõbralikud, lausus erinevatesse Eesti piirkondadesse kauplusi rajanud ja sellega kaasneva bürokraatiaga kokku puutunud OG Elektra omanik Oleg Gross.
Uute investeeringute meelitamiseks rajavad Lääne-Virumaa omavalitsused maakonda kolm uut tööstusala, rääkisid saates "Virupärane ettevõtlus" Lääne-Virumaa ärivõimalusi analüüsinud Rivo Noorkõiv ja Väike-Maarja vallavanem Indrek Kesküla.
Kliimaminister Kristen Michal allkirjastas käskkirjad, millega eraldatakse täiendavalt 68 miljonit eurot, et elektrifitseerida Eesti Raudtee Tartu ja Narva suunad ning rekonstrueerida mitmed raudteelõigud. Koos varem otsustatud rahastusega investeeritakse elektrifitseerimiseks ja ehitustöödeks kokku 387 miljonit eurot.
15 aastat kestnud keskpankade rahapoliitika tagajärjel ei ole meil enam vabu kapitaliturge ning kogu globaalne majanduskasv tuleneb võlakoorma suurenemisest, mitte tootlikkuse kasvust. See jätkusuutmatu kasv lõpeb peagi väga suure kollapsiga, kirjutab Soome majandusteadlane Tuomas Malinen.