Eesti tarbijad reastasid konkursil „Eesti rahva lemmik e-pood“ parimad veebipoed – kõige rohkem hääli kogus Weekend, tuntud tegijate kõrval kerkis esile ka päris uusi tegijaid.

- Foto: henri-kristian kirsip
„Konkursi üldvõitja Weekend paistab tagasiside põhjal läbi aastate silma oma klienditeeninduse kõrge tasemega. Tarbija peab olulisimaks kasutajamugavust – kauba mugavad proovimisvõimalused, kiire tarne, ostuelamust pakkuvad uuendused, muidugi ka mõistlik hinnatase,“ kommenteeris konkursi korraldaja Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät pressiteate vahendusel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rakvere e-poodnik Tarvi Toming (44) alustas tosin aastat tagasi Hiina taevalaternate müümisega. Täna tarnib ta oma e-poe kaupa kogu Euroopast, kliente leidub aga peaaegu igal kontinendil.
Eesti tarbijad reastasid konkursil „Eesti rahva lemmik e-pood“ parimad veebipoed, kõige rohkem hääli kogus Weekend.
Järgmisel aastal klientide ostujõud langeb või jääb samale tasemele ning üha rohkem ostjaid liigub discounteritesse, ütles OG Elektra omanik Oleg Gross. Ta kinnitas, et plaan on edasi laieneda, ent e-kaubandust viljeleda ei plaani.
“Ettevõtjad ütlevad, et kas ma peaks ka Hiinasse registreerima ennast?”
Kohati nahaalsete võtetega end ka Eesti kaubandusturule suruv Hiina internetipood Temu teeb kohalikele kaupmeestele tuska, tekitades peale maksumure ka küsimuse, mida hiinlased kõikide meie andmetega teevad.
Tänapäeva töömaailmas kohtuvad kontorites sageli erinevad põlvkonnad: beebibuumerid, X-põlvkond, milleeniumilased ja Z-põlvkond. Igaühel neist on oma ootused, tööharjumused ja suhtumine töökeskkonda. Selline mitmekesisus võib tunduda keeruline, kuid pakub ka väärtuslikku võimalust õppida ja kohaneda erinevate lähenemistega.